Ontdek wat werken bij Dionar bijzonder maakt
De kracht van digitaal samenwerken in de cloud

De kracht van digitaal samenwerken in de cloud

Digitaal Samenwerken

De kracht van digitaal samenwerken in de cloud

Het tijdperk van digitaal samenwerken in de Cloud brengt een ware transformatie teweeg in de manier waarop jouw organisatie werkt. Het opent nieuwe deuren en biedt talloze mogelijkheden voor jouw medewerkers om effectief samen te werken, ongeacht hun locatie of het apparaat dat ze gebruiken. Om het maximale uit jouw investeringen in de Cloud te halen, staan wij klaar om jou en jouw organisatie te begeleiden naar een moderne werkplek.

Van ouderwets schrijven naar sharepoint

Wellicht maakt jouw organisatie nog steeds gebruik van afzonderlijke afdelingsschijven. Een succesvolle overstap naar de Cloud vereist echter dat deze data wordt verplaatst naar SharePoint. Wij kunnen jou hierbij adviseren en ondersteunen, met minimale verstoring van de dagelijkse werkzaamheden. Het verplaatsen van data naar de Cloud biedt tevens een kans om de gegevens binnen jouw organisatie op te schonen en opnieuw te structureren.

De voordelen van digitaal samenwerken

Samenwerken in Office 365 biedt een breed scala aan mogelijkheden om processen te versnellen en te vereenvoudigen. Je kunt gelijktijdig met jouw collega’s werken aan hetzelfde document, waarbij je in real-time ziet wat de ander typt. Bovendien zorgt automatisch versiebeheer ervoor dat dataverlies tot een minimum beperkt blijft. Medewerkers kunnen eenvoudig zelf bepalen wie toegang heeft tot welk document. Daarnaast zijn er diverse opties om te communiceren via tekstberichten, video of audio, en dit alles binnen de context van het document waaraan je samenwerkt. Kortom, Microsoft 365 biedt uitgebreide mogelijkheden voor digitaal samenwerken binnen jouw organisatie, met tools zoals Teams en SharePoint.

De aanpak voor een goede digitale samenwerking

Als Microsoft Solutions Partner staan wij klaar om jou te helpen bij het opzetten van een omgeving voor modern en hybride werken. Dit omvat onder andere het maken van onderlinge werkafspraken omtrent digitaal samenwerken (governance). Bovendien is het essentieel dat jouw gebruikers op de hoogte zijn van de mogelijkheden, zodat zij daadwerkelijk profiteren van deze efficiënte werkmethoden. Onze adoptie-aanpak is een krachtig middel om dit te realiseren.

Advies digitaal samenwerken

Daarnaast kunnen wij een adviserende en uitvoerende rol spelen bij het correct instellen van documentrechten en aparte omgevingen. Bovendien voorzien wij jou van uitgebreid advies over de mogelijkheden om jouw data te beschermen en te beveiligen. Meer weten? Neem contact op met de specialisten van Dionar.